Jobb jobb och jobb!

SKRIVET DEN: 2009-06-26 KLOCKAN: 22:55:31
En blev sjuk på jobbet så har fått en massa extrajobb.. Är HELT slut.. mina fötter gör JÄTTE ajaj!
Måste hitta bättre skor. Skönt iaf att komma tillbaka tills sitt "gamla" jobb.. =) Dock får man ju springa häcken av sig.. skulle ha slutat 16 idag.. men fick jobba till 21:20.. så är gode slut med tanke på att jag började sju imorse.. Men på min rast hann jag träffa sara och peak, och också jenny och ludde =) Så det var skit trevligt.. hann även bränna näsan lite..
Andra ändringen är att jag börjar sju imorgon med.. och sju 21 söndag ocksåå.. Hoppas bara det är jätte fint väder på måndag för då hade jag planer att vara ledig heeela dagen!

Nej nu måste jag sova.. ska ju upp 05 imorgon.. !!

Kramkram!

Kommentarer
sofia:

oh finns det nån mer som kallas peak? :) fast nu mer kallas jag ju bara Peaken om jag blir kallat något smeknamn

2009-06-29 @ 14:12:02
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback