NORRLAND ÄR BÄST!!!!

SKRIVET DEN: 2009-06-03 KLOCKAN: 15:32:49
Förut ville jag ifrån norrland, trodde att allt skulle va mycket roligare söderut, att folket var annorlunda, på ett bättre sätt... att det fanns mer att göra osv.. men nu ska jag varna er alla som tänker som jag gjorde... GRÄSET ÄR ALDRIG grönare på andra sidan.. ÄVEN om det är fler soligare dagar!!!

Vill jag hem? Klart som fan jag vill hem.. vem skulle inte vilja? Vem skulle inte vilja bo nära sina släktningar, syskon, föräldrar, vänner ???  Även om det är kallt hemma så är det så himla mycket varmare. Människorna är mycket mer gästvänliga, trevliga, öppna, pratglada.... Man kan komma hur man vill och gå när som helst. Man behöver aldrig ringa innan.. Man hälsar på folk hela tiden!!  och inte tala om maten, GUD VAD JAG SAKNAR MATEN.. pankaka, palt, renkött, älgkött, fisk, potatis.. !!!!!!!

Nog kanske jag hade trivts här.. om mina vänner, och min familj bodde här.. Men nu är det inte så.. Nu är det som det är.
Och man får väl försöka göra det bästa av saken, men ibland tänker man; Vad faaan gör jag här egentligen? Här hör jag inte hemma!!!
Enda anledning, det enda som håller mig kvar är ju Daniel.. Och visst han är en stor anledning.. Men också den enda.
jag kommer ge detta en chans det kommer jag.. men mitt mål kommer alltid att va att flytta hem.. någon gång kommer jag flytta hem (med daniel i sådanafall)!!!!!!!!!

Jag är en naturmänniska, jag trivs i skogen, vid sjöarna, i små samhällen eller byar. Jag trivs i tystnad..
Men inte den tystnad som finns i en betonglägenhet..

SKÖNT att få skriva av sig!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback