Tillbaka till verkligheten!

SKRIVET DEN: 2009-06-24 KLOCKAN: 11:07:42
Idag flyger jag hem... 6h skulle det ta.. på 6timmar hade jag också kunna åkt till bulgarien eller turkiet, säkert ännu längre söderut. Men jag åker hem! Fredag,lördag och söndag ska jag också jobba, där jag jobbade innan jag åkte hit ner från första början! Alla är så rara och goa där.. =)

Har sån spänningshuvudvärk idag.. hade det igår också.. Och inga tabletter hemma som kan lindra =/
Just nu gruvar jag mig mest över att jag ska spy under laning och stigning.. blir ju trots allt 6st totalt. huva!
Jag håller ju på att spy bara danne gasar med bilen, eller tvärbromsar lite hastigt.

Nej nu måste jag gå och packa min resväska!  Ikväll är jag hemma igen...

Kommentarer
Stina.:

Jag sa ju att du skulle få jobb :) Hoppas du kan komma nästa vecka då :) Kramkram

2009-06-24 @ 12:19:12
URL: http://stinabakke.devote.se
Daniel Lestander:

Hoppas att resan gick bra! Kram

2009-06-24 @ 19:54:22
URL: http://daniellestander.blogg.se/
Matilda:

hoppas flygningen gått bra!



sv: tack så mycket!

de där "vajrarna" med foton och illustrationer är himlans bra faktiskt! det man vill hänga upp där hålls uppe med hjälp av små magneter som fastnar på vajern. köpte dem på en liten butik här i uppsala som heter Small, men såg dem även på en mässa för något år sedan... hoppas du lyckas hitta dem!

2009-06-24 @ 22:58:35
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback