CHALLENGE!!

SKRIVET DEN: 2009-03-07 KLOCKAN: 21:19:56

Challenge!

1. Gå in i mappen "Mina bilder".
2. Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Min söta lillebror Kasper. "pepper david totte stander"

Någon dag innan julaftonen.. Kasper och jonte hade tomtekläder på sig, och pratade om tomten och hans julklappar.
ÅHH vad jag saknar dem.. Har nog inte saknat min familj/ mina familjer, så mycket som just nu.. har nog aldrig varit borta från dem så här länge tror jag. Sen så är det nog så att jag saknar dem mer nu bara för att jag vet att jag inte kan hälsa på dem när jag vill...

Ni får en söt bild på jonte också...



Puss på er sötnosar!!!


Utmanar:
Daniel min bror. DanielLestander
Stina Bakke  Stinabakke
Sara Bakke Sarabakke
Jenny, Dannes tjej Nakenjenny
Ida, min kusin.. Laestander89





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback