Hals!

SKRIVET DEN: 2009-03-10 KLOCKAN: 19:30:03

Har ont i halsen, känns ungefär som att jag håller på att bli sjuk, men att det aldrig bryter ut på riktigt, utan bara ska ligga där och jävlas med mig. Har då fått lite snuva idag också.

Känner mig riktigt hurtig idag, har städat och sytt, diskat, tvättat och promenerat! Inte illa för att vara LAT och arbetslös.
Jag hatar ordet ARBETSLÖS, vem fan har kommit på det? Ge mig ett jobb.. NU! tack..

Well jag har iaf en sak att se fram emot, ska ju snart hem och hälsa på familjen/-erna.
Pratade med kasper och jonte i förrgår, och jonte var så söt, han har lärt sig prata mycket mycket mer än sist..
Och kasper var ju såklart lika söt som vanligt.. berättade att han skulle bygga en snökoja till mig som jag kunde ta med till skåne, för att vi inte hade någon snö här. Sen sa han att han jag hade missat att följa till arjeplog, samt att jag missade att följa ut och köra skoter.. naw han är såå söt!
                                                                          

                                 PUSS OCH KRAM!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback