Den som söker den finner...

SKRIVET DEN: 2009-05-18 KLOCKAN: 16:36:47
Sökte pengar idag... helt ivrigt,. gick igenom alla mina väskor.. hittade en femkrona.
Den fick Daniel, så han kunde köpa en macka till frukost.
Några timmar senare efter min promenad, sökte jag igenom alla jackfickor, och hittade 100kr i min gamla sommarjacka,
Tror ni att jag blev glad? haha..
HAr nog aldrig blivigt så glad över en hundralapp förut.
Så är det att vara fattig. .. Men till skillnad från andra så är jag inte orolig.
Medan andra ojar sig och inte kan förstå hur vi ska klara oss ekonomiskt, så tar jag det med en nypa salt.. allt går om man vill!!!
Vi vill alltså flytta till större lägenhet.. minst en tvåa. Men här i trelleborg är allt så dyrt. Finns inte en tvåa under femtusen.

Men men.. Vi får se hur det blir.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback