God kväll/NAtt

SKRIVET DEN: 2009-05-12 KLOCKAN: 00:11:51

Oj vad länge jag ahr varit vaken idag.. det var länge sedan sist måste jag säga!
Igår blev jag såååå sugen på glass.. så Danne fick lov att fara och köpa:

  • 2 88:An
  • 4: calippo
  • 2:twister
  • 1paket med piggelin.. till!

 



och gissa vaad?                         Alla är snart slut, eller några piggisar är faktiskt kvar :)




Imorgon är både jag och danne lediga så vi ska bara njuta.. hoppas jag! För vi är inte lediga samtidigt många dagar på en månad! jag jobbar ju 3 helger denna månaden, och den jag är ledig på, jobbar danne.. Men han skulle försöka byta så skulle vi kanske åka över till Danmark med Rosa =) Skulle vara skit skoj iaf!

Ne nu är jag dööö-trött.

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback