MONDAY!

SKRIVET DEN: 2009-10-12 KLOCKAN: 15:17:57
Hey its monday.. wiiie. eller?
nja snarare jahapp då var det måndag då!
Min plan idag var att gå till arbetsförmedlingen, har jag gjort det? Nää..
Varför? Ingen aning.. Jag antar att jag gruvar mig för att gå dit eftersom jag redan vet vad dem kommer att säga,
Vad gör du här? Ingen ide att du skriver in dig, du ska ju ändå ha barn snart.. och wada wada.. so on!
Ja för det är exakt så dem sagt till mina vänner som också velat skriva in sig just innan dem skulle ha barn..
Men måste man så måste man. Får ta och knata dit imorgon.. på riktigt! Måste bara hitta mina betyg, vart jag nu kan ha lagt dem!?
Nu är jag riktigt sugen på en pommes meny, kanske jag måste ringa till ida, min kusin och be henne följa mig och äta det på frasses.?! Var ju inte igår man åt ute direkt så det skadar väl inte. Gud jag har så himla ont i magen idag, känner mig magsjuk, men inte kan jag gå på toa heller. Förstoppning är något jag lider av dagligen nu för tiden. och ONT som fasiken gör det när man väl känner att nu KANSKE det går. AJ! Gör det så ont att föda barn som att skita när man har förstoppning så vet jag då inte om jag kommer klara det.  Bebisen rör sig som att den åker karusell i min mage nu också.. och det blir ju inte bättre med mina magsmärtor av det.
Igår kväll var jag hos familjen "daddy", alltså pappa m. familj en sväng, sedan gick jag över till inger och babblade i några timmar! William är såååå söt, också har han ju fått en tand nu.. naaw!
Sen gick jag hela vägen hem till mig lägenhet.. kändes ap-långt med tanke på att jag knappt rört mig den senaste månaden. gått till affären och handlat har varit min motion. Men det var härligt att få röra sig, förutom att det var så jäkla kallt..
Måste försöka finna mig en jacka som går att stänga över min kula till mage.. annars kommer jag frysa ihjäl dem kommande veckorna.
Nu snöar det yttepytte-pytte lite ute. Men snö är det allt.. and it makes me happy!! :)
Jag måste köpa en dammsugare.. MÅSTE MÅSTE, för dammelefanterna i min lägenhet slukar snart mina möbler.

Allt bra med er idag?
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback