Snö och sol.

SKRIVET DEN: 2009-10-08 KLOCKAN: 10:54:24
Mitt internet får jag inte igång hemma så jag tjuvlånar hos kompisar just nu. Jag klarar mig verkligen inte utan!
Men igår fick jag mycket gjort på datorn, dels adressändringen också inskrivningsgrejset till arbetsförmedlingen. Så nu ska jag dit imorgon och se vad dem säger...
Idag lyser solen vackert.. men jag vill inte att snön ska smälta bort.. =/ igår på morgonen när jag vaknade kl 06:40 så snöade det som tusan och jag blev så himla glad att jag var tvungen stiga upp. När man tittar ut ser de ut som en fin vårdag!  Jag har börjat vakna kl 3 varenda natt nu.. och varje morgon jag vaknar så vaknar jag av att det sparkar så mycket i magen.
Nu är det inte så jätte länge kvar, går in i vecka 31 idag.. så drygt 10 veckor kvar.  Må dem gå fort!
Jag är så sugen på att baka pepparkakor, lussebullar och annat julgott. Funderar på om man ska börja med julen lite tidigare i år för snart kan jag inte hålla mig. Aldrig förut har jag haft sådan jul-stämning som i år och julen är ju flera veckor bort.. till och med månader.
Ne nu måste jag nog äta något för jag känner mig illamående..
Hoppas er dag blir kanon! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback