Mycket fixat!

SKRIVET DEN: 2009-09-01 KLOCKAN: 22:48:12
Känns som jag haft fullt upp sen jag vaknade idag!
Först promenad med familjen.. hämtat nycklarna på lubor. Promenerat till lägenheten.. sedan till Greya knut och träffat söta sara. fikat med henne och pratat en massa i nästan två timmar. Sedan flyttade jag och mamma lite saker samt gick på dollar och några andra affärer. Sen hem.. 30 minuter senare kom Helmer och Annika på besök. Vi gick över till Inger så att William och Helmer skulle få träffas. Och gud vad roligt det var att se :) Ni får se några bilder här på bloggen om jag får tillåtelsen av deras mammor att visa dem.  !:)

Sedan följade jag med Annika till cazba, köpte pizza och käkade den hos henne. Sedan kom pappa och hämtade mig. Efter det bar vi upp alla kartonger och saker som jag hade i hans förråd till lägenheten!

Så nu är det inte så mycket mer som ska bäras.. bara skruvas ihop och inhandlas.

Nu är jag dödstrött.

Tack alla för denna fina dag! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback