Mat för små magar .

SKRIVET DEN: 2010-04-06 KLOCKAN: 21:45:58
Snart är Lilybus 4månader gammal och får börja med smakportioner.
Jag tänker börja med gröt som ska spädas med ersättningen, för magens skull.
Hon ska få käka den i en vecka för att vänja sig. Sedan tänker jag testa potatis!

Tänkte tipsa er om en sida som jag blivit tipsad om, där finns recept och andra roliga saker som kan vara bra att veta när man ska börja ge sitt barn mat.

Kika in här: Mat för små magar.
Själv skrev jag ut alla sidor.. bra att ha!


Kommentarer
Aliana - Gift 2-barns mamma! :):

Ja, så kan det gå. Det viktigaste är att man gör det som känns rätt och sen gör det bästa av situationen och det verkar du ha klarat bra :)

2010-04-06 @ 21:53:25
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback