Bästa Köp?!

SKRIVET DEN: 2010-08-11 KLOCKAN: 15:44:30
I lördags då vi var i Arjeplog för att fira min farmor på 70års dagen hittade jag en smart leksak till Lily på konsum.
Tänk att lilla konsum i lilla Arjeplog hade leksaker till småbarn. Det har inte ens vi här och vi har väl några få tusen invånare mer än dem. Nåväl.. Vad jag hittade var en liten bok som kan kunde sätta fast, ja i princip vartsom helst. I boken fanns bla. en spegel, saker man kunde dra i och sådant som prasslar. Jätte KUL tyckte både Lily och mamma. Lilys bok fick sitta på hennes bilbarnstol, så kunde hon roa sig själv dem 8milen vi hade att köra hem.
Kanske ett av mina bästa köp till henne.. iaf ett av dem.

Vad är erat bästa köp? tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback