Länge sedan sist!

SKRIVET DEN: 2011-11-22 KLOCKAN: 17:24:18
Kan man lugnt säga.. Det blir inte mycket bloggande nu för tiden. Jag jobbar en hel del och resterande tid sover jag.
Men nu i december ska jag börja jobba natt också.. har redan 6 nätter inbokade varav 3 är storhelg så det blir som att jag jobbar 9 nätter. Känns bra! :)

Lily har blivit stora damen, kan nästan säga R också! ;) Hon babblar på som vanligt, nya meningar och kombinationer på ord varje dag. Hon har lärt sig att till flickor så säger man hon och till pojkar han.  Hon säger också att hon heter Lily Lestander men det låter mer som Lily "stander" !

Jag kan tydligen inte ladda upp bilder längre? Vet inte vad som blivit tokigt? 
Någon som vet?

På onsdag nästa vecka ska vi åka ner till skåne och vara där i en vecka, sedan fyller hon år tre dagar efter det.
Tänk... redan TVÅ ÅR!... tiden går så fort att man själv inte hinner med ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback