Hoppas HOPPAS..

SKRIVET DEN: 2009-08-04 KLOCKAN: 20:39:27
.. Att denna vecka bara flyger iväg.. Har nämligen en sådan JÄTTE ROLIG jobbar vecka.. inte.
Jobbar 9h varje dag utom torsdag.. och lördag förstås för då jobbar jag 06:50-21:10.
Veckan därpå jobbar jag bara ons, tors och fredag sen har jag sluuut jobb. Då är det bara börja söka sig nått.. =/
Ne nu ska jag gå och lägga mig i husvagnen. Vi är som sagt 9 st i huset nu..och det finns 4 sovrum varav 3 av dem bara är en 90:s säng i! Men jag klagar inte, skönt att sova i husvagnen. det enda tråkiga är att int emin dator funkar, eller att det inte finns någon tv där inne.

Idag gick jag till jobbet 06:20. var ganka mört.. var helt slut 16:50 då jag slutade. Om jag sover nu kanske jag inte är lika trött imorgon 05:30`?

Sov så gott alla ni! =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback