10.

SKRIVET DEN: 2009-12-07 KLOCKAN: 17:49:39
Just ätit gammpotatis som jag kokade i.. fredags eller lördags? med fiskbullar.. men nää denna gång var det inte alls gott. tviiii. fick kasta bort en del, jag som alltid äter upp allt på tallriken..

Varit med mamma på samhället och dollar.
Sen har jag också slagit in några julklappar. Morfars har jag dock inte slagit in än, hade ingen kartong :S

Hjalmar, Linnea, Ida, Kasper, Jonte, William och Helmer har julklappar här att hämta! :P

Får se om det blir nå julklappar till dem vuxna i år.. är lite för pank för det. Men ska höra med bröderna om vi kan gå ihop till föräldrarna iaf, nått vill man ju ge..

Imorgon blir det försäkringskassan och Barnmorskan samt en sväng till Annika!
Fortsätt gissa på datum och lämna förslag på namn :D

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback