11. Andra advent.

SKRIVET DEN: 2009-12-06 KLOCKAN: 15:35:39
Redan andra advent.. andra ljuset som ska tändas idag!
Jag tog en rejäl sovmorgon. Somnade dock inte i första taget i natt heller. Trots att jag var trött hela kvällen igår.




Kasper och jonte somnade vid 23:40 i sina egna sängar :D

Jag är JÄTTE JÄTTE sugen på en lussebulle!.. tänkte ju baka sådana i helgen, men nää.. det blev för dyrt.
Så nu ska jag snåla lussebullar ist.. NÅGON SOM HAR??? då kommer jag!



Idag fyller ju morfar år kommer jag på.. jises. Jag orkar nog inte gå dit idag.. tar det imorgon!
Imorgon måste jag förbi försäkringskassan och skatteverket... om mammapening, bostadbidrag. underhåll osv osv.

Någon som vet när sandbacka ska lussa i kyrkan i år? tider och datum?




Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback