13.

SKRIVET DEN: 2009-12-04 KLOCKAN: 17:00:21
Somnade före kl 24 i natt.. riktigt skönt, och sov länge länge idag!
Tanken var väl att egentligen vända tillbaka dygnet.. men nja riktigt så blev det väl inte. Men lite mer tillbakavänt är det i alla fall!

Dock hade jag väldigt väldigt svårt att vända mig i sängen, fick så ont i höger sida, ichiasen.. så när man väl har lagt sig i sängen så ligger man där man ligger.. :S

Har inte gjort så mycket idag, duschade direkt jag klev upp och tog mig sedan två mackor och lite yoghurt. Dammtorkat lite och just slagit in dem första julklapparna.
Ska väl se om det finns något att laga till middag nu. .

Imorgon ska jag vara barnvakt åt kasper & jonte eftersom pappa och therese ska på kalas i Deppis.

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback