14.

SKRIVET DEN: 2009-12-03 KLOCKAN: 20:04:32
Ohh är så ARG! tänker inte berätta varför men ARG är jag!
Arg och trött. blev två timmars sömn i natt innan det var dags att vakna.
Nåväl idag har jag mamma, mormor och Inger varit till luleå, shoppat (svettas) letat toaletter, ätit mat och svettas ännu mer. Också har vi ju varit i sunderbyn. Synd inte värkarna satte igång då man likas var där..

Tyckte inte att jag handlade mycket, men nu är jag snusblack iaf.
Köpte julklapp till Helmer, jonte och kasper. en skjorta och mascara till mig själv.. Mamma sponsrade mig och köpte en stor soptunna till min toa, en jag letat efter länge så det rymms några blöjor i den. perfekt!

Köpte även ett rött hjärta som nu hänger i mitt köksfönster och julklapps papper.
Bli inte chockade ni som får en julklapp som är tom inuti.. :S
Men som jag och mamma sa idag, man byter ju ändå bara pengar med varann,
Ingen behöver köpa julklapp till mig, för jag har ändå inte råd att köpa någon tillbaka.. min julklapp kommer vara bebisen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback