Fem dagar gammal och första BVC besöket.

SKRIVET DEN: 2009-12-14 KLOCKAN: 21:13:13
Idag är lillan fem dagar gammal, det firar vi med att bajsa extra många ggr, löst och på platser där det nästan är omöjligt att byta en blöja. Som exempelvis på BVC, först kissa vi ner en ny blöja innan mamma hinner sätta på den, sedan bajsar vi i den som kommer efter det och sedan bajsar vi ännu mer i den allra nyaste, sen tog blöjorna slut. tur vi fick en från bvc!!!:D




Sedan har vi handlat en massa saker från apoteket och varit på dollar en sväng.

På kvällskvisten var min morbror med familj här och min mormor.
samt att min mamma.. lillans mormor fortfarande är här :D Skönt med lite hjälp, man hinner inte så mycket med en bebis.. !!



Igår hade vi besök hela dagen, av jenny och robin, sara, stina, rita och ida. Sedan Inger och jonte.

Nu är vi alla jätte trötta så ska snart hoppa i säng.. eller snarare soffan för min del, min säng är för mjuk!!!
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback