juldofter

SKRIVET DEN: 2009-12-07 KLOCKAN: 03:00:10
jag vill ha en hyacint och/eller en amaryllis så det börjar lukta lite jul här..
Klockan är snart tre och inte trött ännu. i och för sig har jag bara varit vaken tolv timmar så det kanske säger en hel del!?

Sitter och funderar på tjejnamn, men tycker det är så himla svårt.

Amelia, Melissa, Melinda, Lova, Tuva, Alicia, Milea, Alvina, Charlie...? Detta är bara spekulationer, vissa gillar jag inte alls, men man lär sig ju gilla. Skulle gärna vilja ha ett jätte ovanligt namn, men dem är ju också så svåra.

Killnamn har jag inget.. Tänk om det kommer en liten pojke också har jag inget killnamn alls.?!

Har ni inte några förslag alls på namn?



Kommentarer
Britta:

Britta tycker jag klingar bra.. Astrid gillar jag också.. Sen en ovanligt namn ?? Det var svårare..

Men här kommer några jag hittade...

Ava

Allis

Celia

Iselin

Iselia

Isis

Vinga

Vanna

Thelise

Tilia

Timea

Noelle

Minea

Tella

Lin

Theia

Minoo

Liv

Milva

Sol

Joy

Vendla

Flora

Freya

Vallmo

Irmelin

Holly

Kiara

Kramen

2009-12-07 @ 14:03:41
Hanna:

Alicia tycker ja är ett fint flicknamn, men är jätte svårt med namn. Man måste som se deras små söta ansikten innan man vet vad dom ska heta=)Charlie är ju oxå fin tå är ju både pojk å tjej namn:P

2009-12-07 @ 15:02:46
Inger:

Inte för att vara elak. Men jag gissar på att du får den 25:e

2009-12-07 @ 22:04:29
Elvira:

Gissat födelsedagsdatum: 26:e(MIN FÖDESELDAG)



Fina flicknamn: Emilia, Armida, Lenita, Tindra, Tilde, Svea, Leonie



Fina pojknamn: Noel, Sandor, Felix, Elvin, Leo, Leon, Love

2009-12-08 @ 13:52:57
URL: http://nittonhundranittionanting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback