Mitt i natten / morgonen?

SKRIVET DEN: 2009-12-01 KLOCKAN: 03:42:38
NEJ jag sover inte än? och mina fötter är isbitar. Resten av mig är jätte varm. konstigt va?!
Blir så himla irriterad på folk som inte förstår eller tar ett nej. Ska det var så svårt? Varför fortsätta hålla på när man flera ggr förklarat hur man vill ha det, och varför. Varför försöka och dessutom vara otäck och otrevlig. Så får man inte någon att bli ens vän! suck...

Nåväl nog om detta!

Ja vad skulle man ha hittat på för att bli trött då mina vänner? Just nu har jag sammandragningar hela hela tiden, typ var 10onde minut blir magen stenhård. Varför kunde jag inte få värkar istället?:D




så ser det ut nu, snöigt, bilfritt och plogkanter. myys!
På onsdag har jag föräldraträffen och torsdag ska jag till Luleå!

Måste byta lösenord på bloggen igen, eftersom det finns ytterligare en människa där ute som inte FÅR läsa min blogg, som gör det!

Så skriv ett mejl på Hotmailen: [email protected]
om du vill ha det nya lösenordet innan fredag, för då byter jag!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback