Mitt i natten...

SKRIVET DEN: 2009-12-08 KLOCKAN: 03:02:45
Ja.. legat i sängen sen strax innan 01.. men lyckas då aldrig somna. Vet inte vad jag gör för fel? Sover ju ändå max 7-8 timmar när jag väl sover.. men har väl helt fel dygnsrytm.. blä!

Åh.. jag vill föda NU! Denna vecka hade varit perfekt.. Blir inte alldeles för nära jul heller. Men jag förväntar mig ingenting annat än att gå över tiden, minst en vecka.. Själv gissar jag på att jag kommer föda den 27:nde..
Föder jag inom en vecka måste jag pussa nån i rumpan, men det är fan värt det :D haha *L*

På en timma eller två lär jag väl somna.. hoppas jag!
Mamma har bakat lussebulla längder idag, och jag ska fåå. Har man inte världens bästa mamma så säg!=)

Kram

Kommentarer
mamma:

ja du malin! Du blev ju en liten dotter den 091209!

Så de blev ju 8 dagar för tidigt:)

2009-12-10 @ 17:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback