Sömnlösa nätter.

SKRIVET DEN: 2009-12-02 KLOCKAN: 04:19:10
Som rubriken lyder så blir det många sömnlösa nätter. Behöver jag inte stiga upp så gör jag det inte heller, vilket resulterar i att jag sover aaaaaalldeles för länge och kan inte somna i tid sedan. Blir jobbigt imorgon (torsdag) då vi åker till luleå kl 9.00. Betyder alltså att jag måste stiga upp senast 08. Fy!

Nu har det slutat snöa ute i allafall.. det blåste också innan som tusan!

Imorgon (idag) ska jag förbi Annika och hebbe en sväng innan jag drar på föräldrakursen. (OM JAG VAKNAR I TID?)
Urs är nått program på femman som ska få tjejer att få bättre självkänsla. han som leder programmet är ju.. urk. Tjejen ska stå i underkläder framför spegeln och berätta vad hon är missnöjd med på sin kropp, och han står och glor och tar henne på rumpan och säger att den är "najs".. hahaha.. jag hade klappat till honom direkt. huva!

Ne klockan börjar ju bli morgon, kanske man får lägga sig och försöka sova ändå.. trött blir man väl till slut.
Ibland kan jag ligga i sängen tre timmar utan att somna. Får väl försöka sova få timmar i natt så jag kan lägga mig tidigt ikväll.. men har ingen diciplin till att stiga upp om jag vet att jag kan sova längre.

NAttinatt


Kommentarer
Inger:

Tror programmet heter "snygg naken".

2009-12-02 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback