Mardrömmar igen!

SKRIVET DEN: 2009-07-25 KLOCKAN: 12:58:22
Åh så sjukt jobbiga drömmar jag haft i natt.. Drömde först att jag fick en bebis.. men gud hur denna bebis såg ut, Han/hon var inte välskapt för fem öre. Ett öga, ett huvud lika stort som en melon medan kroppen var som en spindels..
Sen fick jag helt plötsligt en till.. en som var helt rynkig i ansiktet, 60årig kropp och va nästan 160 lång..  Sedan skulle jag välja vilket av "barnen" jag ville ha kvar.. vilket jag ville behålla.

Det finns många både fysiska och psykiska faktorer, som kan störa din sömn, till exempel:

  • Kramper i vaderna.
  • Andfåddhet och kraftig hjärtklappning.
  • Behov av att kissa.
  • Att du har ett mycket aktivt barn i magen, som sparkar och sparkar, och som är expert på att sparka precis på urinblåsan eller på en annan öm punkt.
  • Besvär med att vända och vrida dig i sängen för att du tar mer plats än vanligt.
  • Smärtor i ländryggen.
  • Fler drömmar än vanligt.
  • Mardrömmar som du kommer ihåg bättre än annars.
  • Nervositet inför födseln.
  • Bekymmer om barnet och om det är normalt.


Samtidigt har jag vaknat flera flera ggr i natt av sådana magsmärtor.. kunde inte vända mig från rygg till sidan får då slet det som tusan! Till sist klev jag upp.. tänkte att det kanske blir bättre om jag kissar eller något.. men OHH kunde inte ens ställa mig rakt.. vad är detta tänkte jag, vad är feel??
Gick upp.. gick ner.. gick upp igen. drack te. hann bli jätte orolig att nått var fel, men nu är smärtorna nästan helt borta!
Har städat kasper och Jontes rum så nu är jag helt svettig.. Man svettas mycket lättare nu, jag som brukar ha så jäkla svårt för att ens komma upp i normal kroppstemeratur, idag får man duscha 2ggr per dag för att inte känna sig som en lurk.

Ska nog mest ta det lugnt nu.. känner att det kan behövas.. försöka få bort dessa magkrämpor helt..
Skulle dock behövt köpa nån slags anntennkabel så man får se hur bilden är på nytv:n. .

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback