SÄNGKOMPIS!

SKRIVET DEN: 2009-07-18 KLOCKAN: 12:54:20
Inatt har jag haft en fin kompis i sängen, nämligen hunden.. Jag visste inte att hundar kunde sova såå mycket.
Jag somnade första gången vid 19 och sov två timmar.. sen bytta jag plats till sängen och somna där lika fort.. sov till 04 någon gång.. gick på toa och hunden med.. Nästa gång vaknade vi vid 07:30 och gjorde samma sak, sedan somna vi om och sov till 11. Skönt.. känner mig riktigt riktigt utvilad nu.  Synd att det är så tråkigt väder ute.. minns att det var sol andra gången vi klev upp men inte kl 11.. och inte nu heller!=/

Igår cyklade jag en tur här runt och hunden sprang före riktigt riktigt fort.. så lite motion fick vi oss.
Idag har jag haft så ont i magen, nästan magknip.. kanske beror på all denna sömn?! som min kropp inte vart van vid senjag började jobba..

Nu ska jag se om vi kan hitta på nått utomhus. Vi hörs..
Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback