17.

SKRIVET DEN: 2009-11-30 KLOCKAN: 15:10:43
Snön har fallit hela natten och fortsätter att falla. Var helt vit som en snögubbe när jag kom hem från barnmorskan!
Har sovit jätte dåligt i natt och hade ichias när jag vaknade. Hos barnmorskan fick jag iaf veta att jag blivit ännu tjockare, väger nu 70kg.. haha.. kan ni fatta!? trodde aldrig att jag skulle väga så mycket. Det är resultatet av att äta när och vad som hellst. Sedan fick jag också ta en massa prover som var bra! T2,T4 och TSH får jag veta om några dagar! (pga av levaxinet) . Sedan hade ju bebisen fixerat sig också! :D

SÅ nu är det bara att vänta, vänta och åter vänta på den lilla bebisen!

Nu ska jag bege mig till Greya med Inger och william. Sen ikväll ska jag förbi Annika!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback