21.

SKRIVET DEN: 2009-11-26 KLOCKAN: 17:14:39
Gud så gott jag sov i natt när jag väl somnade. Blev väl efter 5 någon gång imorse.
Sen upp tjugo i nio och kisssa ;D och sedan i sängen igen och fortsätta snarka till halv tolv.
Sedan var jag på mötet kl 13 - 14:30.. gick efter det hem i blötsnö.. vilket jäkla väder det är nu alltså.



Sedan var det bara ta tag i disken och slå på en tvätt-maskin & tvätta sängkläderna!
Hann just hälla upp en filtallrik och sen ringde mamma ( hade frågat om hon kunde skjutsa mig och handla) så det var bara lämna tallriken och åka på konsum.

Nu är jag hemma igen och gör så lite som möjligt. ska slå på torktummlaren och kanske ta fram nå mat från frysen. Vad sägs om kyckling och ris MALLAN? JAaa.. gottgott. bra då blir det de!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback