22.

SKRIVET DEN: 2009-11-25 KLOCKAN: 22:51:31
Som vanligt.. haha.. vaknade jag sent! Kl 15 bar det av till föräldrakursen som denna gång handlade om förlossningen. Vi fick se en gamm-film om just förlossningar, det vill säga värkarbetet, slutskedet. . ja allt.
Vi fick också prata med tandhyginisten om barn tänder, tandborstning och kost. Hon berättade även att många 2-3 åringar i dagsläget har hål i tänderna, vilket jag tycker låter skrämmande!

Nåväl efter det blev det ett besök på ok, och lite små tjatter med jenny.. gick sedan till Annika och efter det Ida.
Imorgon ska jag på ett möte klockan 13, och sedan se om jag denna gång kan få svin-vaccinet .. förra gången tog det ju slut på en gång!

Sett bonde & Greys.. onsdagar är bra dagar för mig, enda kvällen det är något dugligt på tv.

Nu vill jag köpa julklappar... :D Måste ut och kika efter en födelsedagspresent till Inger också som fyller 18 på lördag!

Ha det så braa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback