24.

SKRIVET DEN: 2009-11-23 KLOCKAN: 21:26:23
Snöat hela natten så nu är det jätte fint och myspysväder ute.

Ingen sömn i natt, eller jo från klockan sex imorse till 8.. sen upp och gå på toa, äta en smörgås, försöka sova igen kl 9.. Men ikket, folk började ringa, ringa, ringa och ringa.. ändå till klockan 10-10:30. Hänt en olycka på vägen mellan piteå och Arvidsjaur och två unga människor miste sitt liv. Så dem flesta ringde för att höra om jag visste vilka det var.! Men hur skulle jag veta det? jag försökte ju bara sova. Och när man får sådana besked är det inte så lätt att somna om. Man börjar tänka att det kan vara någon av ens nära.. Jag hade tur denna gång. Men visst känner man ändå sorg för dessa syskons nära och kära. .

Roligt att min kära farmor också ringer, och vill veta vilka det var. Hon är alltid snabb den tanten när det gäller att få reda på saker.. haha..

Sedan var det ingen ide att försöka somna om! Upp, klä sig, diska.. och sedan he sig på apoteket och köpa medicin med wille och Inger.
Sedan hem och dammsuga, självklart råkade jag ha sönder en glaslykta så fick dammsuga en gång till! Sen var det bara att börja med maten och duka. 16:45 kom pappa och syskonen och gästade pasta med pastasås och för jontes del pyttipanna!

Har varit trött hela dagen, och fått värk i högerbenet, är svullet som tusan :S

Imorgon händer inget speciellt.. vad jag vet.
Kraaam!

Mob. bilder från idag:

Till apotket




hem igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback