25 .

SKRIVET DEN: 2009-11-22 KLOCKAN: 21:59:24
vaknade sent idag.. igen. typiskt får ingen ordning på dygnsrytmen..
Så nu alla glada håller jag på att laga mat :D kan ni gissa vad det blir?
SJÄLVKLART mina underbara fiskbullar i hummersås. Dem går alltid ner.

Bakade ju igår, fillimpa och sockerkaka, blev jätte gott! Men.. ack denna disk som blir när man bakar.
Diskade två gånger igår och hade ändå kvar en massa idag, som jag just tog tag i..
Men hade fått en massa sirap på saxen och när jag skulle diska den, jo vad händer?
Ett skärsår mitt över nagelbandet och på sidan av tummen.. det var den diskningen det.. nåväl en plåt och några bestick dör väl inte av att ligga i diskhorn till imorgon får vi hoppas.

Nu kokar potatisen som jag denna gång inte orkade skala före, dels pga tummen. haha!

Imorgon har jag bjussat över fader m familj på middag. Har dock bara fyra tallrikar, men har ju några i plast som får duga till någon av oss! Har också bara fyra stolar haha.. yeeeej. Finns det hjärterum så finns det stjärterum.. eller vad man nu brukar säga?! Pank som en tom spargris är jag också.. och vad händer då? JOO min medicin tar såklart helt slut.. =( Men får väl låna av någon till den, för den MÅSTE jag ha! suck för att va fattilapp. haha.

Ha det så bra nu!

hittade en bild från annas 18års fest, tänk nästan 4år sedan nu..


varför tittar alla snett på mig?? haha



Kommentarer
Anna:

haha .. :) minns den kvällen! :) vi hade skoj! Det var sjukligt länge sedan.. tänk då var vi 18 och nu är vi 21 .. :D tiden bara rusar iväg..



:)

2009-11-26 @ 22:21:38
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback