28 <3

SKRIVET DEN: 2009-11-19 KLOCKAN: 15:14:09
Var som sagt och fotade lilla wille igår! Men han ville inte riktigt sitta stilla utan bestämde sig för att krypa iväg.
Men fick ändå ganska många ur-gulliga bilder.
Vill inte lägga ut dem som Inger eventuellt ska ha som julkort men lägger upp tre av dem jag inte tror hon skulle ta.







Nu kurrar magen rejääält! Måste försöka få i mig en macka eller något, för sen ska jag och mamma till vårdcentralen och få bacon-vaccinet! .. Hoppas man inte blir febrig för jag mår dåligt redan som det är.
Kanske redan har svinis???? Man tycker ju att man borde bli jätte sjuk då men jag har ingen aning.

Kraam


Kommentarer
Anna:

Söta bilder :)



Jag använder mig av PhotoScape, ett gratis program som jag laddade hem från download.com



Riktigt roligt program!



Ha det bra! Kram

2009-11-20 @ 11:14:21
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback