34+1

SKRIVET DEN: 2009-11-06 KLOCKAN: 13:00:08
Då går man in i vecka 35.. tiden börjar gå lite fortare igen, och snart är det bara EN MÅNAD kvar! Men en månad kan fort bli en och en halv om jag har otur.. Det är väl väldigt vanligt att man går över tiden som förstföderska.

Idag har jag sovit på soffan igen. Har värk i mina ben som tusan.. och börjat få senadrag hela tiden.. Det är verkligen något jag inte tycker om att få, för det gör så jäkla ont och man vet inte hur man ska få det att försvinna.
Nu skulle jag vilja känna lite förvärkar.. bara för att se hur det känns. . Men det kommer väl det med.

Mamma har just varit här och lämnat mjukkakor och snus samt hänt extra!=) Så blir lite skvallerläsning sen.

Igår var jag som sagt med Ulla-karin, Inger och william till sunderbyn.. Sen hann vi tvärt in på HM innan hemfärd.
Där shoppade jag lite billighetskläder till bebisen i magen. Blev tre bodysar och två pyjamaser. Jag älskar att handla på rea !=) Sen var det två pack också!



Gud vad hello kitty det är på många tjej-barn-kläder nu. Jag är väl inte riktigt något "FÄÄN" av hello-kitty men jag köper det som är billigt och sött helt enkelt. Märkes kläder eller ej bryr jag mig inte om, jag tycker att många kläder som inte är märkeskläder kan vara mycket finare än just märkeskläder. Och barn bryr sig ju inte alls om vilket märke som sitter på kläderna. Jag tycker man ska köpa exakt vad man vill... Och just jag älskar som sagt billiga och söta kläder och är jätte glad över att jag kunnat handla på loppis, second hand, och fått begagnade kläder . Visst är det kul att köpa nytt ibland också. . och jag tycker att HM och lindex har utmärkta kläder för småbarn. Synd vi inte har några sådana äffärer i Arvidsjaur. =/


Ne nu ska jag nog vila en stund till.. känns som man håller på att bli sjuk.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback