En månad.., 30 dagar KVAR!

SKRIVET DEN: 2009-11-17 KLOCKAN: 16:07:23
Ja nu är det exakt en måndag kvar tills mitt BF-datum. EN MÅNAD! Det är inte så länge alls.. egentligen!
=)

Har just diskat, dammtorkat, startat en tvättmaskin och dammsugat, så nu luktar det tuttifrutti i hela lägenheten! Kan varmt rekomendera att köpa såna doftkulor till dammsugaren på expert! MUMS! Nästan så att man vill dammsuga varje dag bara för att det ska lukta så gott ;D


Igår hade jag tydligen september, jag menade såklart november, men skrev helt fel. Ibland får man lov att vara virrig! Igår kväll kom pappa, Tessan, Kasper och Jonte förbi. Med sig hade dem bulla, te och mjölk!=)

Jag ÄLSKAR ju te.. är helt besatt av det, så igår kväll så var jag ju tvungen att pröva det nya teét som tessan köpt.



Det var gott! Förut drack jag bara te med smak av nått, ja gott. Men under min graviditet har jag tyckt att alla frukt teér smakat parfym eller ja.. starkt! Så har hållt mig till vanligt te.. Men nu kan jag dricka "parfym-te" igen =)



Mitt internet har inte fungerat sen igår eftermiddag, så natten blev rätt seg. Som tur var va jim också vaken så vi ödslade bort två timmar i telefon.. Och ja.. jag vaknade halv två idag :D Jises..

Snart kommer mamma en liten stund, hon skulle och äta med jobbet vid halv sex..
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback