DUMMA MALIN!

SKRIVET DEN: 2009-11-04 KLOCKAN: 17:42:22
Kunde inte alls sova i natt så la mig tidigt imorse... vaknade av att min mormor plingade på dörren vid 9-tiden.
När hon åkte igen vid 12 tiden så var jag så trött så jag la mig igen, och somnade.. sov till 16 idag... så nu är man ju pigg som en vildhöna! Och jag som ska upp tidigt imorgon.. Ska följa Inger, wille och ulla-karin till sunderbyn..
Ska sova där i natt, annars tar jag mig nog inte upp över huvudtaget.  Ätit  spagetti och köttfärsås.. men blev för mycke tomat så det blev int så gott..

Ne nu ska jag hoppa i duschen och packa lite sen drar jag till borrgatan!

Hejhejs!

Kommentarer
jenny:

vi får träffas nån dag till veckan så ja får höra hur allt går. :-)

2009-11-05 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback