Frukost, lunch & middag!

SKRIVET DEN: 2009-11-07 KLOCKAN: 15:30:06
Igår var Ulla-karin, Inger och William förbi en sväng och drack en kopp kaffe. Ja inte wille då men han hittade iaf en pepparkaka att tugga på :D Han är så himla söt med sin tand!

Igår gjorde jag också en ugnspankaka med fläsk eftersom jag hade 12 ägg som går ut idag! Men jag har hört att man kan ha dem längre än utgångsdatumet så jag tänker nog behålla dem några dagar till.. får försöka baka lite mer så jag använder upp dem! Kl sju imorse ungefär somnade jag så är lite halv slö idag. Åt för lite mer än en timma sen och det blev en blandning mellan frukost-lunch och middag!

Snart kommer nog Dan-banan och hälsar på. Sen inger..!

Lördag idag och farsdag imorgon!..
Aj vad ont i magen jag har.. har börjat dricka mjölk och gjorde aldrig det innan jag blev gravid, och nu gör det så sablarns ont i magen.. =/ Men jag läste någonstans att man skulle försöka få i sig så mycket kalcium så mycket för att stärka barnets skellet...
Sen dem där jäkla järntabletterna  får mig att må ILLA!

Vi hörs..

Kommentarer
DJ:

Kul att du kikade in på min sida. Jag bloggade när jag bodde i New York, men när jag kom hem för två år sen så slutade jag. Men det är så skönt att få skriva av sig lite ibland så jag började igen.



Min dotter heter Naomi och hon fyller 2 år den 16 december. Tiden går himla fort :) Du ska väl ha runt där i december? Har du funderat på namn? Ha en trevlig kväll!

2009-11-07 @ 19:10:57
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback