HALV TVÅÅÅ??

SKRIVET DEN: 2009-11-15 KLOCKAN: 01:40:21
Klockan tickar alltid iväg så fort på nätterna. Jag som skulle göra en tidig natt.. jo tji fick jag!
Inget bra på tv, inget gott att tugga på (vilket är bra för jag behöver verkligen inte gå upp ett gram till). Nåväl..

Vad ska man fördriva tiden men? Kan ju inte storstäda på nätterna, och är alldeles för trött för att göra det på dagen..
Måste nog på bibblan någon dag och låna några läsvärda böcker, förslag någon?
Och lära mig att sticka hälar så jag kan sticka mig några tjocksockar!
Något annat man kan göra?

har en symaskin, som är hos pappa fortfarande så kanske borde sy något, synd tyg ska vara så dyrt bara..
Skulle haft ett skrivbord eller stort bord att ha i tvrummet som jag kan ha min laptop och symaskinen på.. hade varit greeeit!

Bebisen trycker på, både uppåt mot "tissarna" och neråt mot min kissblåsa haha.. man vet som inte hur man ska sitta för att det inte ska göra ont..
Jag skulle vilja få förvärkar, eller falska värkar, sammandragningar.. Något iaf.. så man får en liten förhint om hur det känns.. Jag har ju ingen aning! Känns som min graviditet har gått ganska lättsamt dem senaste veckorna. Folk brukar ju säga att dem 10 sista veckorna är långa och hemska.. men än är det ju inte värre än dem första veckorna då man kräktes vad än man såg, luktade på/inte luktade på, eller åt!

När fick du sammandragningar som kändes första gången? eller förvärkar?
Jag läste på någon sida att man kunde få det redan i vecka 32...?!



(där lilla bordet står och till dörren bakom soffan mot väggen, där vill jag ha mitt skrivbord!!)


Kramkram

Kommentarer
DJ:

P.s jag älskar dig är jättebra! Lite sorglig, men rolig. Kan varmt rekommenderas.



Själv fick jag sammandragningar runt vecka 35. känns lite skumt när det händer. Jag fick också ont i ryggen (som håll) när jag satt. Antingen fick jag stå eller ligga :) Superjobbigt! När jag läser sin blogg får jag massor med minnen från den tiden. Känns som jättelänge sen fast det "bara" var 2 år sen...

2009-11-15 @ 07:45:35
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Lisa:

Ååå nu är det inte länge kvar... :) Jag kände inget föränn sista veckan innan jag fick då började mina sammandragningar och förvärkar göra sig hörda.. Hade absolut inget alls innan..?! Så i början fattade man inget... Haha..

2009-11-15 @ 10:55:10
URL: http://pinklisa.blogg.se/
Henny:

Jag hade inte känt nånting förrän det hela satte igång =) Kändes som mensvärk i början tycker jag :)

2009-11-15 @ 21:04:40
Anonym:

Kul att ni skriver, och kul att höra att det kan vara så olika med värkar osv..



=)

2009-11-15 @ 23:26:17
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback