HUrrven!

SKRIVET DEN: 2009-11-15 KLOCKAN: 22:25:14
Snöade en massa igår kväll, och även i natt, men idag har det varmit varmt och snön smälter. Inte nog med det, det blir spårigt på vägarna och halkigt ! På min bro får man verkligen passa sig så man inte bryter ett ben eller två.

Mamma kom hit med koldolmar idag som jag käkade till middag, riktigt goda!=)
Sen har jag hunnit stoppa i mig en glass, kräm och mjölk, choklad och daim-kaffe!



Sen kom inger och wille över, wille har ont i munnen för det kommer tänder, så han fick en glass! Vilket resulterade i roliga miner...


SÖTNOS!


Här har vi inger för några dagar sedan, hon ville inte vara med på bild riktigt, men hon har inget val:



Sen söt wille, samma kväll då han drack ur nappflaskan helt själv, ej upp och ned, och plockade upp den helt själv från golvet, MED EN HAND! gode duktig pojk, han släktar nog på mig ;) ;) För jag är ju som duktigt på det mesta jag med! Mohahaha


visst är han underbart söt alltså!!!!

Jaha sen då?
Jo har en bild på jonte då han inte får se film med mig och pappa ( den va inte riktigt barnvänlig, krigsfilm!!)




Ne.. det var allt för mig.

Ska till barnmorskan imorgon kl 13.. hur f*n ska jag orka upp? haha..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback