LESS!

SKRIVET DEN: 2009-11-06 KLOCKAN: 17:58:14
Här kommer ett väldigt tråkigt inlägg om hur less jag är..

Jag är så less på att inga kläder passar
Jag är less på att måsta gå i mjukisbyxor, som dessutom sitter snävt och är obekväma (har bara två par)
Är less på att vara blek (inte solat sen i april)
Jag är less på att mitt hår ser förjävligt ut, men har bestämt mig för att inte göra något med det föräns bebisen kommit)

Är less på att inte kunna böja mig ner utan att det är jobbigt
Dessutom är jag less på att inte kunna sova skönt och vakna vid minsta rörelse jag gör.
Jag är less på att klä mig som en clown!
Jag är less på att inte ha råd att ge människor jag älskar fina saker.
Jag är superduper less på att min vardag ser ungefär lika dan ut oavsett helg eller vardag!

Jag ser fram emot:


Att bebisen ploppar ut och jag får hålla han/henne i min famn.
Att kunna sova på mage (då jag väl får sova)
Att fylla min vardag med bajsblöjor, amning och bebisskrik :P
Att kunna sola lite solarium Minst en gång i månaden iaf..
Att komma i mina jeans igen..
Kunna ha BH med bygel utan att det gör ont och trycker mot magen.
Att färga mitt hår och klippa bort dem nötta topparna!
Att ta långa promenader med barnvagnen.



Ja nu känns det lite bättre ;D


Kram!


Kommentarer
Annika:

Hahahha åhh vad jag känner igen mig :P Jag hade också sånna stunder då man var riktigt less på att vara tjockis, att inte kunna sova på mage, att inte kunna ha några kläder m.m..

2009-11-06 @ 22:19:37
DJ:

Men du, man får tycka att allt är lite jobbigt ibland:) Det blir bättre dock! 35 veckor har gått!! Jösses liksom! Nu har jag följt din blogg jättelänge ju...sen du var i typ 15e veckan? Kommer inte ens ihåg...wow. Och snart är bebin här...fantastiskt!

2009-11-07 @ 14:32:17
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback