Magen!

SKRIVET DEN: 2009-11-12 KLOCKAN: 20:52:48
Satt just och kollade lite i min blogg, alltid roligt att gå tillbaka och läsa!
Sedan upptäckte jag att JISES vad min mage växt.. i vecka 16 tyckte jag att jagf var enormt stor, men bebiströjan jag hade på mig då (den svarta med vit text) den når inte ens över magen nu.. haha!

Tänkte lägga upp alla bilder igen brevid varandra så ni skulle få se.. men det gick ju självklart inte. får bli en annan gång då! Är just nu hos pappa.. Vi var och åt på frasses vid tre halv fyra.. och sedan hyrde vi film som vi sett.

Kasper har spelat muminspelet och jonte sovit en skvätt och sedan myst i soffan!
jag är helt slut.. trots att jag bara varit vaken några timmar.. men fick en dålig sömn i natt.. eller snarare i förmiddags! Snoret slutade aldrig rinna och slem i hela halsen. Men nu känner jag mig lite kryare, dock inte frisk!


snodde Anton, min lillenbrors dator, han är i stockholm hos hans flickvän linnea. och gud vad skärmen känns stor när man är van sin lilla på bärbara datorn. Åh.. jag vill ha en stationär dator. Vet en i piteå jag får ta, som iaf är bättre än min bärbara, men då ska man ju he sig dit också.. dock är det en tjockskärm på den, men det duger tills man har råd att köpa en platt.. också måste jag ju införskaffa mig ett databord först!

pappa och kasper har tagit "bacon-sprutan" idag.. jag hade också tänkt ta den, men blev ju typiskt nog sjuk istället. får vänta tills nästa vecka!

Annars är väl allt som vanligt.. VILL handla julklappar, men är lite svårt då man inte ens har pengar till sin egen mat.. bajs! Om man kunde få sålt något.. nån som vill köpa en vespa som inte gått mer än 23mil och knappt är använd tex`?! ;)

Ne nu hade jag nog inget mer att säga.. vi hörs! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback