Nysningar och rysningar!

SKRIVET DEN: 2009-11-11 KLOCKAN: 23:33:21
Huva.. känns inte som man går mot bättrings vägen, snarare tvärtom!
Får väl se hur man lever imorgon!

Somnade halv fyra imorse och blev sedan väckt av pappa halv åtta och vid halv elva av lubor som skulle installera några skåp ovanför kyl och frys.
öppnade dörren i bara täcket, och som vanligt vågar man inte erkänna att man låg och sov även om det verkligen SYNS!
- oj väckte jag dig?
jag: - ehh nee.. jag är lite sjuk... (drar in lite snor i hjärnan)..

Sedan kommer han in i köket.. babblar om nått som jag inte hör pga lock i öronen, går igen.. sedan kommer han tillbaka tre timmar efter, och ja.. då hade jag lyckligtvis klätt mig.. med sig har han skåpen, och då hajjar jag!
synd han kom halv två.. för då börjar ju förlossningskliniken som jag ville se.. men det vågade jag inte..
Han skulle nog verkligen undra vad jag såg på när det var tjejer som skrek och stöna.. *L*



Sett bonde söker fru samt Greys Anatomi..

nu väntar.... sängen?
Imorgon går jag in i vecka 35.. tror jag?! Eller var det vecka 36 kanske?
Jag har tappat kollen...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback