oj...

SKRIVET DEN: 2009-11-02 KLOCKAN: 15:04:12
Just hemkommen från barnmorskan samt apoteket.
Hade +2 i äggvita vilket inte är bra alls, men som innan så kunde det vara för att det inte var morgonurin, så ska dit imorgon och lämna det igen.. men jag har då inte högt blodtryck eller ont i huvudet så jag tror inte att det är någon havandeskapsförgiftning.

Sedan hade jag alldeles för lågt blodvärde.. 110.. och 120 är deras gräns på lågt.
så nu har jag varit på apoteket och handlat massa järntabletter och fler mitt val kvinna... blev 250kr fattigare.. suck! Men måste man så måste man!

Urs tycker inte om att käka en massa olika piller, man vet som inte när man ska ta dem, först levaxinet till frukosten, sen vet jag inte om jag kan ta mitt val till det.. sen järntabletterna två om dagen i samband med måltid och sedan den andra mitt val på kvällen? Det är ju inte alls lika många tabletter som jag åt när jag var yngre.. men tabletter är något jag helst vill undvika!

Sen hade jag gått upp nästan 4kg på 14 dagar... 4KG!!!! hjälp..
snart  väger jag 70kg.. trodde aldrig någonsin att jag skulle väga så mycket.
15kg har jag gått upp nu... och det är 6 veckor kvar...

Ne nu börjar min favvoserie... ni vet hon som pratar med döda människor och hjälper dem komma till andra sidan. ;P

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback