sextonde september - öhh november menar jag!

SKRIVET DEN: 2009-11-16 KLOCKAN: 17:17:41
Vaknade halv tolv, riktigt trött.. efter att ha varit vaken alldeles för länge i natt också!
Åt några ostmackor som jag doppade i te.. Sedan var det bara försöka hitta några kläder att ta på sig, vilket förövrigt är ett jätte problem för mig just nu! Det är nog det jag ägnar mest tid åt varje dag.. att hitta kläder som passar, inte sitter så snävt att man får sår på magen, och inte är för varma/ för kalla.. ITS HARD!

Nåväl sen var det bara att vandra i slask och snöblandat regn till vårdcentralen! Där mötte jag Annika och Helmer, så efter mitt besök som gick fint så följde jag med dem hem till deras lägenhet. Där bjussa Annika på god fillimpa, I LOVE IT! Måste verkligen baka det någon dag! Så färskt och gott.

Dagens vikt: 68,8 (+ 15,8kg)
Fondusmått (33)
Hjärtslag bebis ( 154 ?? kanske minns fel)

Barnet hade huvudet neråt, men ej fixerat sig ännu. ryggen mot höger sida magen och "tittar" mot vänstersida.



(Helmer 6,5 månader)
Leker på golvet :D

Sen vandra jag hem vid 15:30.. i samma dåliga väder. VÄl hemma var det bara springa uppför trappen och kuta in på toaletten.. NÖDIG så innihelsike.. Fastän jag kissade just innan jag gick från Annika.. det blir alltid så. Så inget bankomat besök hann jag med, inte heller ICA.. Får nog köpa mig en fet blöja, som i Greys. haha!


(ca: 2 veckor sedan)

Nu tvättar jag lite baby-sängkläder! .. Hela tvrummet skakar då maskinen centrifugerar!
Sen vill jag säga GRATTIS till DAN-BANAN som fått jobb som dammsugarförsäljare och sålt sin första 30 000 kroners dammsugare igår. Haha..
HUR FASIKEN HAR MAN RÅD MED EN SÅDAN DAMMSUGARE?
well welll..

Ne nu ska jag nog ta och laga mat, vad det blir återstår att se..
Hejhej!




Kommentarer
ida e:

haha Dan Banan som dammsugarförsäljare, lät förjädra roligt :) Shit vad mycket snö ni har, här i övik är det mest regn och rusk. Hoppas allt är bra. sköt om dig

2009-11-16 @ 22:48:51
Annika:

Har du september i huvet? =P

2009-11-17 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback