VARM!

SKRIVET DEN: 2009-11-03 KLOCKAN: 12:43:38
Hej på er!

Jahapp då var det Tisdag då.. Imorse var jag på vårdcentralen och lämnade nytt urinprov som visade att jag INTE har någon havandeskapsförgiftning. skönt! Men trodde inte annat heller...
Och sedan tog jag nya blodprover eftersom jag äter levaxin.

Efter det knatade jag hem igen och började stöka lite i köket...
Sen ringde mamma vid 11, hon hade lunch så vi for på dollar och handlade..
Oftast när jag handlar på dollar så kommer jag upp i skyhöga summor. Men nu fick jag två kassar för 140 spänn.
Inte illa. Jag gillar dollar! Såg att dem hade fått in massa julpynt,julstjärnor osv.. Måste handla lite sådant också så man får världens julkänsla i år. Synd att snön smält bort bara =/ Det är is överallt och man får verkligen gå som en snigel för att inte ramla och dö.
Kul om man skulle bryta benet just innan förlossningen.. nej!

Nu har jag just käkat lite banan, yoghurt och flingor.
Funderar om jag ska börja tvätta lite barnkläder.. jag skjuter upp det hela tiden för att jag tänker; men det är ingen ideé att göra det nu, det är ju så länge kvar. Men tänk om hon skulle komma alldeles för tidigt, då kan det ju vara bra att ha lite kläder tvättade?! ;) Men jag tror snarare på att jag kommer få gå över tiden så att det knakar om det..

Min dator är jätte jätte jätte varm nu! Man bränner sig på tangenterna! =(

Känner att jag börjar få ont i halsen.. =/ Hoppas det inte är svinis bara för då lär jag nog ångra mig att jag inte tog vaccinet.. kanske måste fara och göra det ändå..

Ne nu ska jag inta soff-position! Vi hörs!


Lite gamm-bilder:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback