Drömmar kan slå in...?!

SKRIVET DEN: 2009-10-04 KLOCKAN: 15:38:12
Imorse (läs kl 13) när jag vaknade såg jag att det var vitt på marken, inte mycket, men snö var det!
Jippi..  Omen det kommer smälta bort när som hellst så är det i alla fall ett bevis på att vintern är jäkligt nära och jag fortsätter att längta!!

Igår och förrgår (tror jag) så hjälpte jag inger att skruva ihop lite möbler i hennes nya lägenhet. Och igår blev det lite godis, bus och tatueringsverkstad också *skratt* Min mage är så fin!

Fick ju besök av Annika och Helmer också igår, och Annika hade med sig värsta goda bullarna som hennes mamma bakat. . Nån som har lust att baka till mig? lovar att äta upp alla! ;)
och Helmer är ju naturligtvis lika söt som vanligt, naw.. bebisar alltså!

Imorgon ska jag följa min mor till Piteå och Sunderbyn, mormor är inlagd och tydligen är det nått allvarligt =(
Nu sitter jag och smuttar på lite marabou choklad.. (brorsan, skicka upp massa choklad till mig!!!!!!)
Ja choklad & te är väl mina "cravings" just nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback