Godmorgon!

SKRIVET DEN: 2009-10-22 KLOCKAN: 13:15:31
Då var det torsdag då..
Somnade i soffan i natt framför tv:n, vaknade vid 09 men somnade om igen och klev upp elva.
Drömde att jag vann 100 000 och var överlycklig. När jag sedan vaknade och slog igång datorn tänkte jag, -yeeeej nu ska jag fylla på mobilen (som att det var det första man skulle göra om man vann pengar) Men sen kom jag på.. nej det var ju bara en dröm..

Tänkte äta gröt till frulle, men hade ingen kanel hemma och då går ju gröt inte äta så blev två smörgåsar och en liten tallrik med vanlilj yoghurt och flingor.



Alfons och jag!


och nu? Nu tvättar jag så hela tvrummet skakar.. snart börjar förlossningskliniken på fyran och efter det blir det en lång dusch! Vad händer för er idag?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback