Här tjockas det!

SKRIVET DEN: 2009-10-20 KLOCKAN: 12:14:30
Godmorgon, från min sida.. Ja! jag sover bort dagarna, men jag hör ingen som klagar! :)
Veckorna börjar kännas allt längre medan jag samtidigt inte har koll på vilken dag det är..
Mer snö har ramlat ner från himlen och jag är nöjd.. förutom igår när jag var tvungen att gå i motvind mot alla kalla snöflingor som satte sig fast i min halsduk och blötte ner hela mig. Särskilt kallt var det om magen, eftersom jackan inte går att stänga.. inte ens det största jag har!
58 dagar kvar och 222 dagar har gått. 11kg plus och 29cm i fondusmått (SF)..  Igår var jag hos barnmorskan och ska dit igen på onsdag. På måndag bär det av till Piteå för nytt ultraljud och för att se om jag kanske måste göra ett kejsarsnitt.. men jag hoppas på ett stort NEJ där.
Igår var jag också hos Annika en sväng och sedan på kvällen skulle jag va barnvakt hos Marcus och Britta.
åkte dit kl 18 och hem kl 23 efter att vi sett Johan falk =)
Imorgon ska man upp tidigt då med andra ord, hur ska det gå? Jag som har problem att stiga upp före kl 12:00.
Det lär ju bli en drastisk ändring när man får barn, så lika bra att passa på att sova nu när man kan, utan att ha dåligt samvete ;)
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback