Måndag.

SKRIVET DEN: 2009-10-05 KLOCKAN: 22:16:51
Har varit med min mor till sunderbyn idag och hälsat på mormor, hennes tillstånd var nog värre än vad vi hade förväntat oss vilket känns jävligt tråkigt. Vet inte hur jag ska formulera mig eller vad jag ska skriva, men jag tänker på alla hennes barn och alla runtom kring henne, speciellt på min mor!!! Finns alltid här för dig, hoppas du vet det!♥

Kom hem vid sju tiden ikväll.. har diskat och haft besök av pappa m familj. Pappa hjälpte mig hänga upp hyllan rakt också! Sen fick jag en liten söt docka som tessan stickat. thanks!

tänkte lägga in lite mer foton, men hittar inte kabeln till mobilen så det får bli någon annan dag!

Har hjärnsläpp just nu så vet inte alls vad jag ska skriva.. får återkomma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback