Torsdag?!

SKRIVET DEN: 2009-10-01 KLOCKAN: 16:17:22
Är det torsdag idag? Jises jag kan inte hålla koll på dagarna längre, det är ledigheten, segheten och allt annat som spelar sin roll i detta sammanhang.

Idag har jag varit på ett möte/föredrag som försäkringskassan höll i, på vårdcentralen ang mammapening, ledighet osv, som jag förklarade i föregående inlägg om jag inte minns helt fel. Påvägen hem var jag in på Ringelsta och fyllde i en lönespecifikation (T3:a).. suck! Har bara jobbat tre fjuttiga dagar på hela september.. =/

Därefter var jag in på interflora och köpte en vas till mina pinnar med smålampor på.
Sen hem.. och aj vad ont jag har i benen, efter en sådan liten promenad, dessutom hann jag nog gå på toaletten tre ggr på två timmar... min blåsa känns lika liten som en vindruva..

På tal om vindruvor så har jag haft väldigt skumma drömmar senaste nätterna, mord, begravningar och att jag dricker en massa alkohol fastän jag är gravid.. vaknar upp med värsta ångesten och pustar sedan ut när jag inser att det bara var en dröm..

Jag svettas också som en gris.. känns som man är i klimakteriet eller något liknande. Jag som brukar vara kall jämt och ständigt....

Nu kom ida hit efter att ha åkt buss i 4 timmar...

Hade så braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer
Jenny:

Vars ha du hitta pinnar med smålampor i? Har letat everywere :-) kram

2009-10-01 @ 22:56:44
m4ll4n:

På claes olsson, hur det nu stavas !? =)

jo bara komma, men filmer har jag inte ännu ;P

2009-10-01 @ 23:45:37
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback