100 dagar kvar!

SKRIVET DEN: 2009-09-08 KLOCKAN: 14:00:21
Oj.. tyckte det var alldeles nyss jag skrev att nu har det gått hela 100 dagar. Och vips, se där. Nu är det 100 dagar kvar! Yeeej. Må dessa 100 dagar bli korta, roliga och händelserika!







Ikväll startar ju IDOL! Wiiee. Gissa om jag kommer sitta bänkad framför tv:n. Auditions är ju det allra roligaste, även om jag säkert inte kan stava det rätt.  Vaknade med världens senadrag i ena vaden imorse. AJ så ont det gjorde, och inget kan man göra åt den där smärtan. Undra som flundran om det är från då jag målade väggen igår och trampade upp och ner på en liten liten pall. ?!

Nåväl, sovit bort halva dagen, vad sker med den andra halvan?

Kommentarer
Annika:

Bara hundra dagar kvar! Se så fort det går....spännande spännande =)

2009-09-08 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback