Förkyld!

SKRIVET DEN: 2009-09-17 KLOCKAN: 16:01:46
Jag måste vara unik, på ett unikt sätt. I alla fall när det gäller min förkylning..
Under ett samtal med min kusin på 8minuter hann jag gå från frisk till förkyld, snuvig och ont i halsen.
Idag är det värre än igår. Men inte värst.. Får se hur det är imorgon.
Är hos mamma och sover här. Flyttade in i lägenheten i söndags trots det faktum att jag inte fått min soffa ännu.
Har ingen dator så därav lite skrivande i bloggen. Har en bärbar dator som är inne på lagning så vi får väl se om den går igång när jag får tillbaka den.

Bebisen i magen har börjat röra på sig mycket mycket mer än innan. Nu mer på dagen.. förut ville h*n bara sparka och knuffas på nätterna!

Nu ska jag snart äta mammas goda hembakade pizza.

Kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback